EUSKAL KANTEN LEHIAKETA

EUSKARAREN EGUNA aprobetxatuz, LH3B taldeko ikasleek, Euskal kanten lehiaketako irabazleak izateagatik, ondo merezitako saria jaso dute!!.

LH6 -"GURE ESKOLA PROIEKTUA"

Zenbaki berria

LH-6 AÑANAKO GATZ HARANAN

LH6. mailako ikasleak AÑANAKO GATZ HARANAN egon ziren.

Orain dela 7000 urteko altxorra ikusten, bertako historia, fauna eta flora ezagutzen egon ziren.

AZAROAK 25

Aurten ere, "EMAKUMEAREN INDARKERIA DESAGERTZEAREN ALDEKO EGUNA" ospatu dugu eskolan.
Maitasuna, poza, babesa, harremanak...

PLASTIKORIK GABEKO ASTEA

HAURREN AURREAN HELDUOK HELDU.

“Haurren aurrean helduok heldu” ekimena martxan da. Animatu eta parte hartu!

HITZALDIA PAULA KASARES

Datorren azaroaren 8an, 365 EGUN EUSKARAZ ekimenaren barruan, Paula Kasares hizlariaren eskutik, "Haurren aurrean helduak heldu" hitzaldia eskainiko da Kultur Etxean, arratsaldeko 18:00etan.

Anima zaitezte eta parte hartu!

HH5 HERRIKO LIBURUTEGIAN

Liburutegien Eguna ospatzeko, gaur HH5 eko ikasleak Herriko Liburutegira hurbildu gara.

Bertan, liburutegiak eskaintzen dituen aukera guztiak ezagutu ditugu eta Izaskun Mujikan eskutik  ipuin kontaketa saio zorragarria gozatzeko aukera izan dugu.

Primeran pasatu dugu!

LA PALMA-LAGUNTZA

Kaixo familia:

Cumbre Viejako sumendiak sortu duen egoerari aurre egin nahian, Zumarragan sortu den taldearekin bat egin eta eskolatik ere La Palmako herritarrei lagundu nahi diegu.
Ostirala arte, eskolako sarreran utz dezakezue zuen dohaintza.

Eskerrik asko!!

EGUNEAN BEHIN JOLASA

Hemen da "Egunean behin!" jolasaren denboraldi berria!!! Irailaren 27an hasiko gara.

Klika irudian eta aurrera!!