Egutegia 2019-20

Makina bat taupada

Euskaraldia Libdup

IKASTURTE AMAIERA

Ikasturte berezi honi amaiera emateko momentua iritsi da eta eskola komunitatea osatzen dugun guztioi mila, mila  esker zuen partaidetzagatik.

Irailean indarberrituta hasiko gara eta berriz ere elkarlanean jarraitzeko prest! Uda ona igaro dezazuela eta laster arte!!

NAHIZ HURBIL,

NAHIZ URRUN,

GU BETI LAGUN!!

LH6 AGURRA

LH 6. mailako ikasleak agurtzeko unea iritsi zaigu eta elkarrekin eginiko bidea beti gogoan izango dugu!!
Etapa berri hau inadartsu eta pozik hasi dezazuela opa dizuegu bihotz-bihotzez!!

ZARETEN  BEZALAKOAK IZATEN JARRAITU!!

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAZ HARRO!!

AISIALDI ASTEA

Aurten bizi dugun egoera berezian, Legazpiko Udalak astebeteko aisialdi-programak prestatu ditu herriko LH1, LH2, LH3 eta LH4ko haurrentzat.

Ezaugarriak:

- LH1, LH2, LH3 eta LH4ko haurrei egingo zaie eskaintza

- Astebeteko txandak izango dira. Hiru txanda:

• Uztailaren 6tik 10era, LH1 (2013koak)
  • Uztailaren 13tik 17ra, LH2 (2012koak)
  • Uztailaren 20tik 24ra, LH3 eta LH4 (2011 eta 2010ekoak)

Informazio gehiago helbide honetan:

Izena emateko formularioa:

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN JAI BIRTUALA

Hau da, asteburu honetatik aurrera, prestatu duten programa ederra. Gure etxeetatik on line jarraitzeko aukera izango dugu.

Jarduerak, EHIGEKO Youtube kanalean eta Euskal Eskola Publikoaren sare sozialetan jarraitu ahal izango dituzue.

Disfrutatu!!

KLIK HEMEN

INGURUMENAREN NAZIOARTEKO EGUNA

GAUR EKAINAK 5, INGURUMENAREN NAZIOARTEKO EGUNA OSPATZEN DUGU.

INGURUMENAREN NAZIOARTEKO EGUNA

EKAINAK 5, INGURUMENAREN NAZIOARTEKO EGUNA.

6.mailako ikasleek bideo zoragarri honen bidez gogorarazten  digute zeinen garrantzitsua den gure ama lurra ongi zaintzea!!

Mila esker!!

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN JAIA

Lehenengo urtez ezin izango dugu Euskal Eskola Publikoaren Jaia ospatu.

Hala ere, gure etxera iritsiko da!! Logoa inprimatu, koloreztatu eta leihoan jarri.

Nahi izanez gero, argazkia atera eta jaia@ehige.eus helbidera bidali eta beraien sare sozialetan argitaratuko dituzte.

Informazio gehiago HEMEN

ENE KANTAK

GURE IKASLEENTZAT SORPRESA TXIKI BAT DAUKAGU!!

LGTB-FOBIA

“MAIATZAK 17”

ELKARBIZITZAKO blogean, egun honen inguruko azalpenak eta
zenbait proposamen ikus ditzakezue.

FAMILIA EGUNA

Gaur, MAIATZAK 15, FAMILIA EGUNA ospatzen da.

Bizi dugun garai honetan, gure eskolan eta gizartean ditugun familia mota guztiak batera bizitzen ari gara pandemia.

MUXU, MUXU, MUXUUUUU!

OSPITALERATUTAKO HAURREN EGUNA

Gaur, MAIATZAK 13,
OSPITALERATUTAKO HAURREN EGUNA,
ospatzen da.

Bizi dugun garai honetan, aproposa iruditu zaigu, beste haur batzuen egoera kontuan izatea eta momentutxo batezhaien lekuan  jartzea.
Ospitaletan denbora luzez, gaixotasunarekin burrukan ari diren haurrekin bat egitea.

ANIMO!!

MUXU, MUXU, MUXUUUUU!!

IKASLE ETA FAMILIA GUZTIENTZAKO

Ez zaitezte ahaztu gurekin!! Guztion artean lortuko dugu eta laister ikusiko gara!!

Eskolak bat egin du "ETXEALDITIK EUSKARALDIRA" proposamenarekin. Bideoak ikusteko "Euskararen Txokoan" blogean sartu edo irudiaren gainean klik egin.

HAURRAK KALERA!!

Bihar apirilak 26 eta azkenean heldu da egun berezi hau!!

Bihartik aurrera zuen haurrek kalera atera ahal izango dute zorionez eta hau ere, egoera guztiz berria izango da hainbeste aste etxean pasa ondoren.

Poza, ilusioa, beldurra, urduritasuna....biziko dituzue bai beraiek eta baita zuek ere eta une hauetan. Laguntzeko asmoz, hemen duzue “HARTZA MARTZA” ren ipuina.

Baliogarria izango zaizuelakoan, disfrutatu ipuina eta biharko eguna!!!
Agur eta ondo ibili paseoan!!!

LH-6 IRAKURKETA PARTEKATUA

Emakumeen Egunaren baitan, martxoaren 6an Chillida Lantokin adin ezberdinetako 80 legazpiarrek "Su tranpa" liburua irakurri zuten ozenki.

Bertan, gure ikastetxeko LH-6mailako ikasleek parte hartu zuten.

Emakumeen lan baldintza duinak, bidezko merkataritza, irakurzaletasuna, inklusioa eta irakurtzeko eskubideak aldarrikatzeko unea izan zen.

Irudiaren gainean KLIKATUZ, argazki gehiago ikusteko aukera duzue.

ZORAGARRIAK ZARETE!

Azken hiru aste hauetan bizi izan dugun egoera, benetan zaila izan da guztiontzat!
Hau dela eta, irakasle guztion izenean, mila-mila zorion bidaltzen dizkizuegu familia guztiei zuen partaidetzagatik eta bereziki gure ikasle txapeldun horiei.
Ongi zaindu zaitezte eta laister arte!!

APIRILAK 2 "AUTISMO EGUNA"

Apirilak 2 "Autismoaz Kontzientziatzeko Munduko Eguna" ospatzen da. Hau dela eta, Elkarbizitzako blogean informazio gehiago jarri dute eta bideo bat ikusteko aukera ere izango duzue. Horretarako, irudiaren gainean klik egin.

ORTZADARRA PROIEKTUA

Oso egoera latza bizitzen ari gara une hauetan eta elkarri indarrak emateko, ortzadarrak sortu ditugu gure balkoiak eta lehioak apaintzeko.
Horrela inguruko etxeetan dauden haurrei, helduei, aiton-amonei...bakarrik ez daudela adierazten diegu.

Mila esker ikasleei, familiei, irakasleei...proiektu honetan egindako lanagatik!!!!

Eskolako Symbalooak

Guraso Elkartea